Hvordan godkendes registreringer på appen

Når registreringerne er indtastet kan de godkendes. Det er muligt at godkende dagen og/eller ugen. Når registreringerne er godkendt bliver de behandlet af SmartTID og overført til kladder. Når dagen godkendes sendes et signal til SmartTID systemet om at dagen er godkendt og man kan derfor være sikker på der ikke kommer flere registreringer på den dato. Det samme gælder når ugen er godkendt.

Tip! - Det kan godt være hensigtsmæssigt at medarbejderne både godkender dagen og ugen. På den måde kan man i SmartTID's administrative modul være sikker på, at der ikke dukker flere registreringer op for den pågældende medarbejder i den uge, og kan dermed roligt bogføre kladden.

Vigtigt: Når en dag er godkendt kan der ikke længere tilføjes eller rettes registreringer. Det samme gælder når ugen er markeret godkendt. Her kan der heller ikke eks. registreres på en lørdag selv om den er tom.

Tryk på menuen i øverste venstre hjørne



Vælg enten "Godkend dag" eller "Godkend uge"



Kvitter for at registreringerne godkendes.

Bemærk: Når en dag er godkendt så kan der ikke længere tilføjes eller rettes noget på dagen




Hvordan ser man registreringerne er godkendt?
Når registreringer er godkendt markeres det med et grønt flueben nederst på den enkelte registrering


Når data er synkroniseret til serveren bliver de behandlet når de er godkendt. Når de synkroniseres tilbage til enheden igen efter de er blevet behandlet får de en dobbelt markering



Vigtig: Det kan tage op til en time efter at poster er synkroniseret indtil de returneres med en dobbelt markering.


Kan godkendelsen ophæves igen?

Medarbejderne kan ikke selv ophæve godkendelsen igen via appen, men hvis kladdelinjerne slettes i SmartTID igen så genåbnes de hos medarbejderen efter næste synkronisering.



Rev 01, Poul Christensen, 16-10-2017

Gælder fra version 6.05.10

Kan anvendes på
[  ] Tablet
[  ] Phone
[X] Time Sheet (fra version 1.23)